Відділ освіти Маньківської Районної Державної Адміністрації

Літні мовні табори - 2019

   ЛІТНІ МОВНІ ТАБОРИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ РАЙОНУ У 2019 РОЦІ

  Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мов є створення літніх таборів з іноземних мов. Такі табори покликані спонукати школярів практично застосову­вати знання з мов, отримані протягом навчального року. У та­борах діти мали можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо).

       Тому, у травні-червні 2019 році організовано роботу літніх мовних таборів на базі 14 закладів загальної середньої освіти району, а саме: Маньківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія», Маньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, Іваньківської, Дзензелівської, Буцької, Молодецької, Вікторівської, Рогівської, Подібнянської, Чорнокам’янської, Кищенецької, Нестерівської ЗОШ  І-ІІІ ступенів, Потаської, Попівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

       Мовні табори у районі працювали у період з 27 травня по 07 червня 2019 року. До мовних таборів на добровільних засадах зараховано 222 дитини.  6 закладів загальної середньої освіти працювали  протягом 1 тижня, 8 – протягом 2 тижнів за різними тематичними напрямками: інтелектуально-пізнавальні, пізнавально-ігрові, мистецькі, еколого-пізнавальні, спортивно-ігрові, країнознавчі. У Маньківській  ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 до роботи долучився волонтер «Копусу Миру» Ольга Беднарек ізЧикаго.

     Завдання мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати пізніше і в інших ситуаціях. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і дізнаються багато нового. Під час перебування у мовних таборах учні мали можливість удосконалити свою мовну компетентність з англійської мови.

       Заняття у мовних таборах відрізнялися від уроків та проходитимуть у формі різноманітних цікавих вправ, інтерактивних мовних ігор, вікторин, інтерв’ю, інсценізації казок, фразеологічних лінгвістичних естафет, проектів та їх презентацій. Учні поєднували навчання із захоплюючим відпочинком, отримуючи мотивацію для подальшого удосконалення володіння іноземною мовою.

       Керівниками закладів загальної середньої освіти були вжиті відповідні заходи для створення комфортних умов повноцінного відпочинку, прогулянок, спортивних занять із повним використанням матеріально-технічної бази закладів та з дотриманням в них належного догляду за дітьми. Робота мовних таборів у закладах здійснювалаь відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів і здібностей дітей, із урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.

       Педагоги творчо підійшли до організації роботи літніх мовних таборів зі школярами, створивши для них цікаве й змістовне середовище. Кожний день перебування дітей у таборі був наповнений корисними та багатогранними заняттями, де панувала атмосфера взаємоповаги, зникнули мовні бар’єри, комплекси й страхи.