Районний семінар-практикум вчителів-логопедів
22 березня 2019 року на базі відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації відбувся районний семінар-практикум для вчителів-логопедів з теми «Роль корекційних педагогів у розвитку та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на етапі становлення Нової української школи», який пройшов відповідно до плану роботи районного методичного кабінету при відділі освіти Маньківської РДА на 2018-2019 навчальний рік.
Учасники семінару-практикуму були активними у роботі «круглого столу», обміну досвідом з теми «Особливості підготовки та роботи з дітьми із особливими освітніми потребами».
Методист районного методичного кабінету при відділі освіти Маньківської РДА Мельник М.В. висвітлила питання:
- про основні нормативно-правові документи щодо протидії насильству та булінгу;
- про стан забезпечення права на освіту з особливими освітніми потребами;
- про підсумки проведення районного конкурсу цифрових ресурсів та конкурсу «Інноваційний пошук освітян Маньківщини».
Директор інклюзивно-ресурсного центру Заболотня Г.М. ознайомила присутніх з роботою ІРЦ та особливостями комплексної оцінки дітей з особливими освітніми потребами.
Рекомендації семінару-практикуму:
Для більш успішного вирішення проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами необхідно:
- максимально інтегрувати дітей в загальну систему освіти;
- залучати батьків до активної участі у вихованні дітей на всіх етапах підготовки їх до самостійного життя, залучення до культурних цінностей, навичок спільного життя.
Отже, в Україні, як і в усіх розвинених країнах, повинні бути різні форми навчання для дітей з особливими потребами. Кожна дитина потребує індивідуального підходу щодо умов її навчання залежно від рівня розвитку, а також бажання батьків або осіб, які їх замінюють.