РАЙОННИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Однією з ефективних форм розповсюдження власного педагогічного досвіду є майстер-клас. Дане поняття широко використовується в багатьох сферах діяльності людини, у тому числі і в освіті.
30 березня 2018 року у відділі освіти Маньківської райдержадміністрації відбувся районний майстер-клас для вчителів української мови та літератури за темою «Розвиток всебічнорозвиненої особистості через використання інтерактивних технологій та ігрових елементів на уроках української мови та літератури».
У заході взяли участь завідувач районним методичним кабінетом Трунденко І.П. та вчителі української мови і літератури району.
Майстер-клас провела з учасниками Богурська С.С., учитель української мови та літератури Попівської ЗОШ І-ІІ ступенів з теми «Розвиток всебічнорозвиненої особистості через використання інтерактивних технологій та ігрових елементів на уроках української мови та літератури» і запропонувала колегам взяти участь у мовних та літературних іграх. Учитель показала, як за короткий проміжок часу можна перевірити знання дітей з мови та літератури, уміння складати твори, ребуси, чайнворди, кросворди.
Теоретичну частину засідання розпочала керівник районного методичного об’єднання учителів української мови та літератури Сірченко О.В. по темі «Особливості проведення ДПА з української мови та літератури в 9 класі у 2017-2018 навчальному році».
Учитель української мови та літератури Маньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Гоменюк О.М. у своєму виступі акцентувала увагу колег на шляхах запровадження стратегії методів і прийомів розвитку критичного мислення учнів під час викладання української мови та літератури в рамках реалізації Концепції Нової української школи.
Досвідом роботи зі створення та використання цифрових ресурсів на уроках української мови та літератури поділилася учитель української мови та літератури Маньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Хоменко Н.Я.
Завідувач районним методичним кабінетом Трунденко І.П. ознайомила присутніх з підсумками І, ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, участю педагогів у обласних Інтернет-конференціях, результатами конкурсів. Наприкінці теоретичної частини Трунденко І.П. провела анкетування з метою удосконалення методичної роботи та рівня фахової майстерності учителів української мови і літератури.
Побачити щось нове, навчитися реалізовувати його у своїй роботі – завдання, що мотивувало всіх учасників майстер-класу, адже професійна майстерність завжди є наслідком досить тривалої практичної праці вчителя, осмисленої і наповненої вдумливими міркуваннями над проблемами своєї професійної діяльності.
Учителі української мови та літератури зазначили, що майстер-клас мав практичне значення і в подальшому матеріали заходу будуть використані в навчальній діяльності.