Оголошення про конкурс
Відділ освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад консультантів комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Маньківської селищної ради Черкаської області (місце знаходження: вулиця Шевченка, буд. 19, смт Маньківка, Уманський район Черкаська область, 20101)
Найменування і місце знаходження установи |
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Маньківської селищної ради Черкаської області. Місце знаходження: вулиця Шевченка, буд. 19, смт Маньківка, Уманський район Черкаська область, 20101 |
Найменування посади та умови оплати праці |
Консультант комунальної установи Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» |
Кваліфікаційні вимоги до консультанта/практичного психолога комунальної установи |
На посаду консультанта центру призначаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, мають вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як п’ять років та які пройшли конкурсний відбір і визнані переможцями конкурсу відповідно до порядку, затвердженого засновником центру. |
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі та строк їх подання |
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) наступні документи:
Рівень володіння державною мовою засвідчується документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, що підтверджують її професійні або моральні якості. |
Прийом документів здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради з 02.12.2022 по 21.12.2022 включно до 16.00 за адресою: смт Маньківка, вул. Шевченка, 19 |
|
Дата та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення |
28.12.2022 о 10.00 у приміщенні відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Конкурсний відбір проводиться поетапно:
Претенденти, які своєчасно подали документи для участі у конкурсі, повідомляються конкурсною комісією про прийняте рішення щодо їх кандидатур не пізніше, ніж протягом п’яти календарних днів з дати закінчення строку подання документів.
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами перевірки знання законодавства у сфері освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту» та інших нормативно-правових актів. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту (письмово). Кваліфікаційний іспит проводиться за напрямами:
протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця конкурсу - призначення на посаду консультанта комунальної установи ЦПРПП |
Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору. |
Юдченко Наталія Петрівна, методист методичної служби відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради, 6-15-67, 0961778159 m_rmk@ukr.net |
Начальник відділу освіти,
молоді та спорту Юрій БЕЗВЕРХИЙ
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
для проведення іспиту на заміщення вакантної посади консультанта комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Маньківської селищної ради Черкаської області
- Форми здобуття освіти.
- Стандарти освіти.
- Система забезпечення якості освіти в закладах освіти.
- Порушення академічної доброчесності.
- Акредитація освітньої програми.
- Сертифікація педагогічних працівників.
- Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Рівні, строки та форми здобуття повної загальної середньої освіти.
- Освітня програма закладу освіти, типова освітня програма.
- Освітні програми, розроблені на основі типових освітніх програм.
- Педагогічна інтернатура.
- Інклюзивне навчання.
- Система забезпечення якості повної загальної середньої освіти.
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Педагогіка партнерства.
- Етапи впровадження Нової української школи.
- Структура Нової української школи.
- Нове освітнє середовище.
- Державна політика у сфері дошкільної освіти.
- Завдання дошкільної освіти.
- Базовий компонент дошкільної освіти.
- Освітня програма закладу дошкільної освіти.
- Завдання науково-методичного забезпечення системи дошкільної освіти.
- Права дитини у сфері дошкільної освіти.
- Інноваційна освітня діяльність у системі освіти.
- Інноваційна освітня діяльність на рівні навчального закладу.
- Структура та організація діяльності закладу дошкільної освіти.
- Освітній процес у закладі дошкільної освіти.
- Принципи проведення моніторингу якості освіти.
- Види моніторингу якості освіти.
- Здобуття позашкільної освіти.
- Завдання позашкільної освіти.
- Основні засади державної політики у сфері позашкільної освіти.
- Установчі документи закладу позашкільної освіти.
- Освітня програма та планування діяльності закладу позашкільної освіти.
- Педагогічні працівники закладу позашкільної освіти.
- Підготовка та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу позашкільної освіти.
- Атестація педагогічних працівників закладу позашкільної освіти.
- Організація позашкільної освіти в Малій академії наук учнівської молоді.
- Класифікація рівнів гуртків, груп та інших творчих об'єднань малої академії наук учнівської молоді.
- Загальні положення щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Мета підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Основні форми і види підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Суб’єкт підвищення кваліфікації.
- Програма підвищення кваліфікації.
- Участь у семінарах, тренінгах як форма підвищення кваліфікації.
- Документ про підвищення кваліфікації.
- Основні напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти
- Формування плану підвищення кваліфікації.
- План підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти.
- Визнання окремих видів діяльності педагогічних працівників як підвищення кваліфікації.
- Фінансування підвищення кваліфікації.
- Стажування як вид підвищення кваліфікації.
- Утворення та правовий статус центру професійного розвитку педагогічних працівників.
- Завдання центру професійного розвитку педагогічних працівників.
- Управління центром професійного розвитку педагогічних працівників.
- Кадрове забезпечення центру професійного розвитку педагогічних працівників.
- Фінансування та контроль за діяльністю центру.