A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Маньківської селищної ради

Проведено вебінар з керівниками ШМО учителів початкових класів

Дата: 24.05.2021 15:38
Кількість переглядів: 7

 

 

20   травня   2021   року   методистом   Хльобас Л.В.   проведено  вебінар  з   керівниками   шкільних   методичних  об’єднаньучителів   початкових   класів   закладів   загальної   середньої  освіти    Маньківської    селищної   ради з    питань     завершення      навчального     року,  оцінювання    навчальних    досягнень    учнів    початкових    класів   та   STEM-освіти.

 

     Акцентувалась   увага    на    формувальному    оцінюванні   навчальних    досягнень   учнів   1-3   класів     Нової   української    школи.

Формувальне    оцінювання   -   процес,   коли   відстежується    особистісний    розвиток    дитини    та   хід     опанування    нею    навчального    досвіду   як     основи    компетентності.

Шляхами   здійснення   формувального    оцінювання   є:

  • Педагогічне   спостереження   учителя.
  • Аналіз   учнівських   портфоліо,   результатів    діагностичних    робіт.
  • Самооцінювання   та    взаємооцінювання.
  • Співбесіди   з    батьками    учнів.
  • Застосування   прийомів   зворотнього   зв’язку.

Відповідно   до    пункту   3   наказу   Міністерства    освіти   і   науки    України   від   04   лютого   2021   року   №143   «Про   доопрацювання    методичних   рекомендацій    щодо   оцінювання     результатів     навчання   учнів   третіх   і    четвертих   класів   Нової   української   школи»    ЗЗСО   рекомендовано    до  затвердження   методичних    рекомендацій   у    новій   редакції  здійснювати   формувальне   і    підсумкове    оцінювання  учнів   третіх    класів    вербально,не відображаючи    результати    підсумкового   оцінювання    у    журналах.

З   питань    здійснення   формувального    оцінювання    слід  дотримуватись    методичних    рекомендацій,    затверджених    наказами    Міністерства   освіти     і    науки    України    від    20    серпня    2018    року   № 924   «Про    затвердження   методичних   рекомендацій    щодо   оцінювання   навчальних    досягнень   учнів    першого   класу    у    Новій    українській    школі»   та    від    27   серпня    2019     року   № 1154   «Про   затвердження   методичних    рекомендацій    щодо    оцінювання    навчальних   досягнень    учнів   другого   класу».

     Крім   того, Лариса   Володимирівна  ознайомила    присутніх   з   основними    положеннями    та   перспективами     упровадження    STEM-освіти       в   освітній    процес   початкової    школи   та   детально   проаналізувала     Програму    розвитку   природничо-математичної   освіти (STEM-освіти)  на  2021-2025   роки,  затвердженої  рішенням   сесії   Маньківської  селищної   ради   від  16  березня    2021  року  №7-3/VІІІ.

STEM-освіта   має    бути   неперервною:  розпочинатися   в   дошкільному   віці   й   тривати   протягом    усього  життя.    Раннє   залучення   дитини    до    STEM-освіти    не   лише    сприяє   розвитку   креативного    мислення   та    формуванню   дослідницької  компетентності,   а  й  поліпшує    соціалізацію   особистості,   оскільки   розвиває   комунікативні   компетентності   під  час  роботи   в  команді.

STEM-освіта   має   реалізовуватись   як   під   час   уроку,   так   і  в   позаурочний   час.   Найоптимальнішим   є   поєднання     обох   підходів.

Учасники  вебінару   отримали   цікаву  та   корисну  інформацію.

                                                                    


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень