Круглий стіл на тему: «Співпраця асистентів вчителя/вихователя з батьками діток з ООП в інклюзивному середовищі»
Успішність включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес у закладах дошкільної та загальної середньої освіти потребує вирішення низки завдань:
- реалізація інклюзивного навчання;
- налагодження ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу (педагоги, діти, батьки);
- створення умов для формування довірливих відносин, сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі.
Інклюзивний освітній процес не може розглядатися без активної участі в ньому батьків та налагодженої взаємодії всіх його учасників. 18 березня 2024 року комунальна установа «Інклюзивно – ресурсний центр» Маньківської селищної ради Черкаської області в онлайн форматі організувала засідання круглого столу на тему: «Співпраця асистентів вчителя/вихователя з батьками діток з ООП в інклюзивному середовищі»
На засіданні були присутні батьки дітей з особливими освітніми потребами, а також асистенти вчителів/вихователів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Маньківської, Іваньківської та Буцької громад.
У ході засідання директором центру було наголошено про важливість співпраці батьків дітей з особливими освітніми потребами та надано рекомендації щодо ефективної співпраці задля успішного навчання дітей на інклюзивній формі.
Консультанти ІРЦ висвітлили наступні питання:
- співпраця вчителя – логопеда та батьків у подоланні мовленнєвих порушень у дітей з ОПП;
- значення логопедичного домашнього завдання;
- роль батьків в освітньому процесі інклюзивного навчання;
- елементи корекційно – розвиткових занять для дітей з ООП.