Інтеграція – напрямок STEM-освіти
26 березня 2024 року було проведено вебінар для вчителів фізики та хімії на тему: «Інтеграція знань природничих предметів як один із важливих напрямів STEM-освіти».
Першочерговим стратегічним завданням реформи загальної середньої освіти в Україні є оновлення її змісту.
У XXІ столітті предмети не можуть вивчатися відірвано від реальності, а шкільний урок існувати сам собою. Тож на допомогу педагогам та школярам приходить інтегроване навчання - світова практика, залучена до освітнього процесу завдяки реформі «Нова українська школа».
Освітня інтеграція - це інтеграція в життя, це взаємопроникнення елементів, які роз’єднані в окремі предмети, але мають генетичну спорідненість.
Про реалізацію інтегрованого підходу в шкільній природничій освіті розповіла Хльобас Л.В., консультант ЦПРПП.
Кондратюк С.С., учитель хімії Добрянського ЗЗСО, представила STEM-урок як форму організації навчання на продемонструвала проєкт «Батарейки, здавайтеся!» та Ознайомила з особливостями STEM-проєкту.
Полозюк І.М. як науковий керівник ЦДЮТ,МАН, представляла науково-дослідницьку діяльність як напрямок STEM-освіти.
Самборська С.С., вчитель хімії, біології та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» продемонструвала STEM-проєкт «Омлет».
Солтусенко Іван Григорович, вчитель фізики Вікторівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, учасник обласного конкурсу «Учитель року – 2024», представив свої напрацювання. Він увійшов у десятку фіналістів та по завершенню конкурсу посів четверте місце.