Упровадження STEM-освіти
30 квітня 2025 року проведено вебінар для вчителів природничо-математичного циклу на тему: «STEM-освіта як ефективний напрям реалізації ключових положень реалізації Концепції Нової української школи»
Першочерговим стратегічним завданням реформи загальної середньої освіти в Україні є оновлення її змісту.
У XXІ столітті предмети не можуть вивчатися відірвано від реальності, а шкільний урок існувати сам собою. Тож на допомогу педагогам та школярам приходить інтегроване навчання (STEM-освіта) - світова практика, залучена до освітнього процесу завдяки реформі «Нова українська школа».
Про розвиток STEM як ефективного напряму реалізації Концепції природничо-математичної освіти розповіли учителі-предметники.
Похиленко Т.О. та Боднюк Л.І., учителі Подібнянського ЗЗСО, висвітлили тему « STEM- освіту як один із напрямів підвищення якості освіти».
Гутенко О.П., вчитель математики Маньківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, презентувала інноваційні напрями STEM-освіти.
Тремба Т.Д., вчитель фізики Кищенецького ЗЗСО, розповіла про STEM-освіту на уроках фізики.
Особливою формою наскрізного навчання є інтегровані уроки, спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків. Іх проведення є необхідним для цілісного сприймання.